Kayra_kumsal2134 bebiş yukarı çıkıyor muş bu haftalarda ondan galiba benim mideme baskı yapıyor sıkıştırıyor , mide yanmasından geceleri uyanıyorum maalesef bir dilim karpuz yiyip geri yatıyorum. Armut da iyi geliyor bir serinlik veriyor. Bir de muz hafifletiyor