Gaz çok sancı yapıyorsa doktorunuzdan ilaç isteyebilirsiniz bende aynı durumdaydım ilaç aldım hemen çok sıkıntı çekmiştim. Doğrulma içinde yapacak bi şey yok 40 gün önce doğum yaptım çok şükür ağrılar bitti ama doğrulurken yine ara ara hafif bi sızlama oluyor zamanla geçecek inşallah yavaş yavaş kalkamaya çalışın ani hareket aman sakın yapmayın daha çok ağrı olur ve mümkün olduğunca beliniz dik kalkmaya çalışın oturur pozisyonu aldıktan sonra ayağa kalkın