3734 Merhaba anneler. Sizlere birşey sormak istiyorum. Hamileliğimin 25. Haftasındayım. İki gündür sol göğsümde diğerine göre şişlik var ve alt kısmı kaşınıyor. Yanma hissiyatıda var. Diğerinde bir değişiklik yok ama. Acaba iltihap olabilir mi??