Göbek deliğinin doğumla ne alakası var ki anlamadım ☺ İlk gebeliğimde Benim karnım çok gergindi o yüzden pırtladı dışına mesela arkadaşım karnı daha esnekti hiç çıkmadı ikimizde doğum yaptık sıkıntısız 🙂 hatta şimdi 12 haftalık hamileyim kilo da verdim ama rahmim büyüdüğü için galiba yine biraz göbeğim gerildi göbek deliğim çıkmaya başladı dışına 😬