mervekaya1704 bende öyleydim doktora gitmiştim hemen bebek doğum pozisyonu almış demişti ilaç vermişti fitil ve suda eritme rahim ağzı genislemesin diye fitil bebeği tutsun diye suda ertime de kasık agrisi ve sancı icindi şuan 18 haftalık oldim hafifledi bence yarın hemen git canım korkutmak istemem ama benim başıma gelen bu önlemeni al