Kızlar sizlere bir sorum olacak belki aranızda yaşamış olan vardır. Adetimin bittiğine 4 gün oldu ve bugün aynı adet sancısı gbi sancım oldu hafif bir şekilde yumurtlama olabilir diye düşündüm ama çamaşırımda kahverengi lekelenmeler oldu başına gelen oldu mu ne olabilir sizce