Mamyr Geçmiş olsun artık çok sık görülüyor bu durum maalesef…Herhalde yediğimiz içtiğimiz şeylerden sağlığımız bozuluyor 🥺 2 kere yaşadım bu durumu, bu ay gebelik için çalışmalara başlayacağız insallah kavuşuruz hepimiz bebeklerimize…Tum testleri yaptirmanizi tavsiye ederim. Kac adet korunma onerdi doktorunuz?