Bana söylememişti ikili testi yapan doktor bir hafta sonra sonuçlarımı göstermek için kendi doktoruma gittim 14 haftalık cinsiyeti söylemek için çok erken dedi ve söylemedi şimdi 17 haftalığız 1 hafta sonra aylık kontrolüme gideceğim o zaman söyler diye düşünüyorum 🤔 😊