Mrb guzel anneler..sürekli sizlerede sordum durdum fikir aldim..bugün muayenem vardi doktorla dogum seklinide netlestirelim dedim..Bel fıtığım 'dandolayi beyin cerahi onay verirse fıtığın hafifse normal olur dedi yoksada sezaryen..beyin cerrahi mr a baktı fitigimin çok riskli olmadığını normal doğum yapabileceğimi söyledi..daha önce iki normalim var bu arada..ama gebeligim cok zor geçiyor belimim agrisi bacagima vuruyor resmen yere basamiyorum ancak dinlenince geçiyor..sezaryende de biraz erken aliyolarya erken kurtulurdum diye düşünüyordum..bilmiyorum netleştirelim derken dahada kafam karisti