Merhaba, benim eltim yaptırdı ama o kendi isteği ile değil 3 sezeryanı olmuştu mayıs ayında rahminde ve dikişinde sorun vardı artık bu yüzden bir daha hamile kalırsa bebeğimize ve kendisine zararlı olacağı için doktor abimden imza alarak bağladı ameliyatta. Doğum parasına ek ücret ödediler bunu yanlış bilgilendirmek istemiyorum ama 1000 ile 2000 arasında bir tutardı. Doğumu özelde olmuştu. Ve ablam 28 yaşında.