Kızlar 36+6 yız bebiş doğum kanalına yaklaşmış doktor 2 cmlik yer tutuyor bebeğini ona göre hazırlıklı ol dedi ama ne zaman geliceği bilinmez dedi benim 3 4 gündür adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var sancı mi bu bilemiyorum da ayrıca özellikle idrar sonrası bu ağrı daha fazla oluyor aranızda böyle olan var mi