Dilrubalim Kızlar 37. haftadayım midem çok bulanıyor.Hep adet sancısı gibi bi ağrım var vajinamda batma hissi cok fazla var.İlk gebeliğim tecrübem yok acaba doğummu yaklaştı ,böyle olan varmı?
Mila4 Dilrubalim evet canım dogum yaklaşmış normal ilerliyor herşey.kemiklerin acılıyor vucut doguma hazırlıyor kendini..
Abzekh Dilrubalim bende 37 yim canım vajinada batma var çok fazla doktor bebek kanala yerleştiği için olduğunu söyledi acayip wc ye gider oldum baskı olduğu için dahada sıklaştı idrar. Adet ağrılarım da oluyor. Doğum yakın ama hemen bugün demek gibi değil yerleşiyor artık kanala iyice o yüzden ağrılar ve batma
Emineerd Mila4 peki bu belirtilerden sonra kaçıncı haftalarda dogum olur yaklaşık 🙄 ara ara kasık ağrılarım birde aşagıda baskı hissediyorum
Mila4 Emineerd buna gün vermek dogru olmaz herkesin ilerleyişi bir degil canım.kimi bir hafta sonra kimi iki hafta sonra dogurur,Allah hepimizi saglıcakla kurtarsın..