Frnc Bence biraz uluslararası düşünmek lazım. Çınar ismi 2 tane Türkçe karakter (ç ve ı) barındırıyor. Bu yüzden ileride yurtdışı işlerinde zorluk çekebilir. Çünkü İngilizcede bu harfler yok. İsmini yazarken sorun olabilir, en basit bir uçak bileti alımında bile.
Fonatik olarak da Kuzey kulağa daha hoş geliyor sanki. Çınar biraz daha agrasif gibi, ç harfi çok baskın çünkü. Ama tabi ki senin kararın 💕