Merhaba arkadaşlar bebwgım bugün 28 +1 ve kılosu 1200 yani normal dedı doktor. Ama annelık vıcdanı sanki bana az gıbı geldi😒 yanı kılolu bebek iyi demek zayıf kötü demek degıl tabıkı saglıklı olsun da sormamdakı amaç ben çok kılo aldıgım için yaramıyomu dıye çok vıcdan yaptım😞