aezgi 22 haftalık hamileyim cok sık wc ye cıkıyorum ve hapsurduğumda hep altıma kacıyorum cok değil tabi ama bi kac damla bu durumu yasıyan varmı sinirim bozuluyor artık🙁
Yedek aezgi bende de aynı şikayet var doktor normal dedi bebeğin suyu iyiyse normalmiş yani birde bebek ters duruyo ayaklarıyla baskı yapar artık dedi
ikizminikler aezgi bendede var aynı sıkıntı malesef çok iğrenç bişey 😕 hamile olmadan öncede yaşıyordum bu mevzuyu çok fazla idrar tutuyorum sebebi o büyük ihtimalle şimdi daha da arttı 😕
aezgi ikizminikler bebek baskı yaptıkca daha cok oluyor cok zor bi durum son haftalarda düşünemiyorum dahada cok yasıycaz wc den cıkmayız artık🤪😁