Burcu_ergn Karnım aşagı indi etrafımdaki herkes Doğum yaklaşınca iner derlerdi Zaten doktorun erken Doğum olabilir olmaması için ilaç vericem demişti onu kullanıyorum karın aşagı inmesi beni ürküttü açıkcası
CerenNisaSecilmis Burcu_ergn 32 haftalığım rahim ağzımda dikiş var yani erken doğum riskim ve sürekli yatıyorum ama bazen kalktığımda karnımın üstü düz oluyor resmen bebek aşağı toplanıyor sonra yatıyorum tekrar zaman geçiyor yemek falan yiyorum düzeliyor