Kbrazcan SalihremNesipolu bugün doktorum kesinlikle önermiyorum tüm dünya aşıların zararlarını konuşuyor şuan dedi 🙄
Heather SalihremNesipolu bu aşı bebeği yenidoğan tetanozundan korumak için yapılıyor. Google da araştırmanızı tavsiye ederim.🙂 aşı ilaç vs konularında herkesin bir fikri var bilgisi olmasa bile 🙂
deletedmom43 Benim arkadaşımda zar zor, mırın kırın yaptırdı. 9.ayında ayağına mil battı 😏 Sonra iyi ki yaptırmışım diye dua etti bir sürü 🙂
Incitanesi Zarari yok sonucta ben cok arastirdim.. ve 2 doz yaptirdim biz onlem alalim da 😊 saglik ocaklari bu konuda cok duyarli.. ozellikle sezeryanda bazi problemler olabiliyormus onun icinde koruyucu olabilir diye dusunuyorum..
deletedmom43 Kbrazcan Kuzu aşılara karşı çıkıyorlar ama bugün haberlerde çıktı, salgın hastalıklar arttı. Aşı zorunlu olmalı diye. Aşı olsak virüslere karşı dirençli oluruz. Bir tanıdığımın yengesi kadın genç yaşta rota virüsü kapıp beyin kanaması geçirdi. 4 ay yoğun bakımda yattı. 2 gün önce kaybettik 🙁 Aşı önemli bence
Hcrksk Aşı önemsiz diyen,aşı gereksiz diyen insanlar sayesinde tamamen unutulmuş virüsler yeniden ortaya çıkacak.şuan aile hekimleri zorunluluk getirilmesi konusunda sağlık bakanlığına ve hükümete başvurdular.bir dönem çiçek hastalığı virüsü kırmış geçirmiş toplumları aşı bulunmuş ve salgın durmuş.kuduz da aynı şekilde.savaş ülkesiyiz tetanoz alışı vurdurmamak kdr saçma birşey olamaz.
Seqnem Ben doktoruma sordum. Sen bilirsin dedi, son zamanlarda sağlık ocakları ölüm kalım olayı varmış gibi milleti arayıp aşıya davet ediyor. Başka işleri yok galiba, sen bilirsin, zorunda değilsin dedi. Ben de yaptırmadım.