Aszey2012 kahverengi akinti icin erkenden doktora git korkutmak için söylemiyorum benim doktorum ne olursa olsun kafana ne takılırsa hemen gel demişti bende 9+6 iken kaherengi akıntıyla karşılaştım ve hic görmemiştim boyle biseyi sabah 8 de hemen gittik doktor ultrasonla baktı bebegin uzağında kan var dedi uzağında oldugu icin korkulcak bisey yok ama hep uzan sadece tuvalet ihtiyacina kalk dedi 100 mg ilacımı 200 mg çıkarttı önümüzde carsamba kontrolum var insallah geçmiştir sende gec olmadan git anneme falan sormuştum gorunce annem dedi bisey olmaz olur boyle akinti demisti ama dinlemeyip gittim icim rahatlasin diye sende git gitme gününe var ise de bolca uzan bacaklarını karninda hep uzak tut gece yatinca bile bacaklarini hep uzat sakın yatarken otururken diz kapakların göğsüne değmesin yani hep uzan sırt üstü günün gelincede git ve ilac versin umarim korkulcak biseyin yoktur icini ferah tut rabbim gonlune gore versin saglikla kavuş bebeğine canım 🤲🏻🤲🏻