Merhaba kızlar 1 tane sağlıklı oğlum var 4 yaşında geçen sene ekim ayında hamile olduğumu öğrendim ama kalbi durdu 6 haftalıkken kürtaj oldum mayıs ayında tekrar hamile kaldım oda boş gebelik çıktı yine kürtaj oldum ben tekrar düşünüyorum bebek ama genetik test yaptırmamızı istedi doktor eşimde virüs çok diye araştırma hastanesine girmiyor bekliyorum bakalım zamanını, ben gibi olan var mı aranızda genetik testte sonucunu ne çıktı yada test yaptırmadan tekrar sağlıklı doğum yapan oldu mu yardımcı olursanız sevinirim