Busraa61 Bebeğim 38 haftasında acil sezeryanla alındı ancak gözlerinde beyaz perde var gibi yarın emara giricek bu durumu yaşayan varmı 😔
Cansummm Busraa61 İnşallah hiçbir sorun çıkmaz sağlıkla hastaneden çıkarsınız🙏🏻 Daha önce duymadım ama merak ettiğim için soruyorum neden yoğun bakımda yani neye göre yoğun bakıma alındı. Doktorlar ne dedi?
gokcecan Busraa61 çok geçmiş olsun inş mr sonucu temiz çıkar. Gebelik sırasında dr bişi demiş miydi? Taramalar veya detaylı usg sonucuna göre sağlığıyla ilgili yorumu var öıydı dr un
yasen1 Rabbim mübarek gunler hurmetine yavrubada ve tum sifa bekleyen kullarinada sifa versin mevlam🤲🏻