Meltem3421 Esenler medipol hastanesinin yılın ortasnda zam yapmasına ne diyorsunuz acaba bn şahsen doğumuma 20 gün kala çok üzüldüm 😏
Fatovebebegi Meltem3421 bende pendik medipole giditorum habire zam yapiyorlar gene sizin normal dogum iyi bizde nirmal dofum 2250 tl oldu muane de 125 oldu ikinci zam bu
melek_34 Rukiye58 merhaba bende medipol çamlıcaya gidiyorum muayeneye zam yapıldı fakat doğum ücretlerine yapılmadı dendi. Tekrar mı zam dalgası grldi 😫