Sırf şu postu acmamin sebebi daha once 2 kez sezeryan oldum 1cisinde neyin neoldgunu bilmedgim icn herangi bir fikir yurutemedim normal diye yattigm hastaneden sezryan olup ciktim sonra cok fazla arastirmalar yaptim normal dogum sezeryan dogum videolari izlerim sonra 2ci gebeligmde 34 baslayan sancim 35haftya kadar sürdü gün ağrısı diyerek ustune düşmedim en son doktra gittm dogum sancısı cıktı demem suki fizuri yere normal dogum veya sezeryan diye tutturmak mantık işi değil sezeryandan korkuyorum çünkü 2ci gebeligmde iç dikislerimn incelmeye basladgini söylemişti doktrum sonuclari pek iyi yola cikmiyormus 3cu olcak ya aynı olay basima gelirse diye korkuyorum tabikide benim yasadgimi yasicaksnz diye bisey yok ama yasamicaksinz diyede bisey yok oan ne olması gerekiyorsa o olsun herseyi akisina birakin goruyorum orasi bozulcak diye sezeryan olanlar ben boyle durmlara kızıyorum buyzdende bu postu açtım