Cskn99 annepamuk sanırım 1 hafta sonra giderim canım ama dün gece hafif bi kahverengi leken gelmiş normal mi acaba
annepamuk Cskn99 canım lekelenmeli geçiren de oluyor bu süreci ama doktora sorman en doğrusu. İhmal etme yine de
aykhmedlee Nvkdkdkd ben 3ayimi bulantisiz bash donmesiz gechirdim ki daha sende chok yeni merak etme) boyle ola biliyor
Deryaalper Nvkdkdkd bende 7haftalıken ögrendım bende hissetmedim senın gibi düşündüm sıkma canını sımdı 10haftalık olduk gördüm bebegımı ama hala ınanamıyorum sadece böyle karnım degısık onu hissediyorum hani spor yaparsın kasılır ya onun gıbı