kızlarla bebeğimi preaklampsiden 34 haftada dogum yaptim cok sukur simdi 4 yasinda saglikli bi cocuk . Suan ikinci bebegime gebeyim yine ayni seyler üzerine bide seker eklendi . Tansiyon ilacı kullanıyorum simdi insülin verecekler galiba . Bebek suan iyi 30. Haftamiza girdik. Doktorum 34u bi görelim hayırlısiyla dedi alacak mi acaba korkuyorum