Neden hep olumsuzlar örnek alınıyorda olumlular alınmıyo. Yaptırmayın dediler, biz yaptırmadık dediler cahil bilincsiz ordan burdan duyduklarıyla öyle konuşuyolar işte bence çok gerekli bişey ikili tarama detaylı ultrason ne kadar gerekliyse bu da gerekli ailende olup olmaması hiç önemli değil. Buna gebelik şekeri deniliyo zaten gebelikte ortaya çıkan bişey. Yaptırmalısın çünkü önceden önlem almak için eğer varsa böyle bişey ona göre davranman gerekiyor. Bende çıktı gebelik şekeri ve diyetle gayet düzeldi halada dikkat ediyorum neden bebeğim ve kendim için birazcık duyarlı olun araştırın okuyun kulaktan duyma bilgilerle olumsuzluk düşünmeyin 😊