Bana da dua edin 3 kaybım var kan pıhtılaşması var iğne kullanamadan düştü hep benimkiler şimdi 5+1 im çarşamba günü kontrole gittik yeni olduğu için göremedik keseyi salı günü gideceğim iğnelerimi kullanmaya başladım inşallah bu defa sağlıkla kucağıma almak nasip olur benim ve bekleyen tüm anne adaylarının ..