Benim 5+6 günlük olduk. 4+4 de keseyi gördük 5+3 de başka doktora gittim doktor seçemediğim için onda da kese gözüktü kalp atışı henüz yoktu üstten bakıldı hep 16 eylüle randevum var kalp atışı için gidicem. Hiç vajinal baktırmadım ben ilk gebeliğimde de son zamanlara kadar vajinal bakılmamıştı zaten bunda da öyle bir talebim olmadı.