Prenses23 Kızlar nasılsınız, belirtileriniz var mi 🤰 Vajinal olarak muayene olmayı tercih etmedim . Karından kesenizi ne zmaan gördünüz. Kaç mm. Yolk sac gördünüz mü 💕
Seher112 Prenses23 ben şuan 5+4 üm 1 inde dr gittim üstten göremedi vajinal baktı kese ve beslenme hortumu oluşmuş 2 hafta sonra gel dedi
Sahrammm Prenses23 hiç bir belirtim yok kusma vs hafif kasık ağrım var 5+5teyiz yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz ikinci gebeliğim ama heyecandan ölüyorum 🙈
Prenses23 Huri54 ben keseyi gördüm. Başka bir şey görmedim. Yolk sac ne zmaan görürüm bilmiyorum hiç 🤷🏻♀️
Prenses23 Huri54 tam 5 haftada kese gördüm birdaha gitmedim. Geç yumurtladım ben son adet tarihim 23 Temmuz olduğu halde 12 Ağustosta yumurtalama oldu o yüzden net kaç haftalık olduğunu bilmiyorum 5 haftanın içerisindeyim
Merkem Huri54 bende tam 5+1’de gittim gördük ama iki hafta sonra gel bebeği ve kalp atışını görürüz dedi 7+1’de gittik Allaha şükür bebek ve kalp atılını gördük canım vajinal ultrasonla değildi ama
Rehile ben 4+4 de gördüm keseyi yolk sac hic görmedm Sonra bebeği ve kalp atışını gördük şükür Kese boyutu 0.56cm idi
Mavi_- Rehile benimde aynı şekilde 4+4 haftalıkken kese gözüktü haftaya gel bebeği görürüz dedi ama 2 haftadır kahverengi lekelenmeler durmuyor sende de oluyor mu