Gizem59 Merhaba bir sorum olucakti hamilelik t e aşırı burun ltikanikligi yaşayan varmı ben çok yaşıyorum maalesef dayanamayıp otrivine kullanıyorum sizin doktorlariniz ne önerdi sizler nasıl baş ediyorsunuz
Kbracoskun Gizem59 yatarken iki yastık koy kuzum kafna yüksekte kalsın bide be ekler için kullanılan bı damla vardı onu kullanmıştım ama doktora gittiğinde danış bı daha sen ne olur ne olmaz
Sedaenver Gizem59 Bende De var aynı şey maskenin etkisi diye düşündüm ama çalıştığım içim sürekli takmak zorunda kalıyorum burun tıkanıklığı hiç geçmiyor:( öyle şeylerde kullanmadım hiç korkudan
Gizem59 Kbracoskun inan canım her yolu denedim sadece otrivine açtı çok üzülüyorum ama nefes alamayınca da panik atak yaşıyorum ins bebeğimde bir sorun olmaz doktorumada söylemedim :(
Gizem59 Sedaenver bazı hamile ama arkadaşlarım hamileligi boyunca kullanmış hatta doktorları idalin vermiş onlara bir sorun olmamıştı dayanilcak gibi değil çok zor :(