ArsAsl canım bende pıhtılaşma var ilk bebeğim 3 aylıkta kalbi durdu test yapıldı pıhtılaşma var denildi sonrasında hamile kaldım ve doğuma kadar hibor(aspirin kullanmadan) iğne kullandım 3yaşında oğlum var şimdide 6 haftalık hamileyim enox la aspirin yazdı drum