Sedae ya şöyle;
Kontorle gittiğimizde en fazla 1 dk ultrasonla bakabildik bi soru sorduğumda doktorun yüzü ekşiyor öfleyip püflemeye başlıyordu. Tamam yoğundur heralde ondan yapıyordur diye düşünüyordum. Ama geçen gün suyum geldi sandım ve mesaj attım böyle böyle ıslak uyandım korkuyorum geleyim mi siz ne önerirsiniz diye… Asla cevap vermedi mesajıma ki su gelmesi ne kadar önemli ve acil. Öylesine birşey sormuş olsam yine takmazdım ama bu sondu malesef 😑