28 haftalıkken doktor bana da plesanta önde dedi hatta tam kapatıyor doğum kanalını dedi. Normal dogum yapamayacağımı dogumda kanama riski olduğunu hatta erken doğum riski olduğunu söyledi. Evde yatış verdi ilişki, yürüyüş, seyahat vs yasakladı. Biz baya tedirgin olduk cok dikkat ettim kendime. 3 hafta sonra ki kontrolüme gittigimde plesanta düzelmişti . Doktorda şaşırdı düzelmesine ama Allaha güç hiç bir sey yok. Sizde kendinize dikkat edin ve dua edin ınsallah düzelir