Derinsema Zsnbr 29 haftaligim kuzum benimxe arada bir sisiyor oyle biyle degil ama bu aralar kendi modunda gidiyor
Duygu_pb Zsnbr ben de başta büyüdü diyordum sonra ben kilo almaya başlayınca onlar küçüldüler gibi oldu ama aynıydılar kilom artınca orantı değişti öyle bir şey olabilir mi
Derinsema Zsnbr aynen kuzum ben doktora sordum benim doktorum bayan bana dedi cok normal hormonlardan dedi
62fatma Zsnbr benimde ilk 3 ay aşırı değişmişti normale döndü şişlik acı kalmadı şükür şu an 24 haftalığım
asiltosumm35 Zsnbr 23. Haftam bitti canim ama bende boyle bir sorun olmadi cok sukur. Acaba sana oyle geliyor olsbilir mi veya bi doktoruna mi sorsan
Zsnbr asiltosumm35 BNde başta bana öyle geliyor sandım ama yok yani belli değiştiği. Kontrole daha çok var bakıyım artk gittiğimde sorarm artk