Tabiki Hepimizin önceliği sağlıkla kucağımıza almak inşallah ❤️ Ama ben cinsiyetini çok merak ediyorum 19+4 teyim ve doktor bebeğimin kordonunun bacak arasında olduğunu fakat kıza benzediğini söyledi kafam karıştı böyle bi durum yaşayan var mı kızlar ??