Azramina21 Kızlar gebeliğimin 6. Haftasındayım sabah tuvalette çok az kahve leke gördüm . Sonrasında dr gittim vajinal muayene yaptı biraz önce de biraz koyu kıvamlı kahverengi leke geldi . Normal mi düşük belirtisi falan olabilir mi ?
Prensesim1621 Azramina21 istirahat etmen gerek yorma kendini ayaklarını dik yarın yine dr a görün progestan başlar büyük ihtimalle geçmiş olsun Evladını Allah bağışlasın
Seda5892 Azramina21 canım bende de var iğne ve ilaç verdi düşükte olabilir yerleşme kanaması da olabilir dedi en azından acile git ilaç al
140220 Azramina21 kendini yorma dikkat et benim de aynısı olmuştu kaç kez hemde O haftalar ama vajinal muayene yapmamıştı progstan mı ne öyle bir ilaç vermişti ilk 3 ay çok dikkat et demişti sende dikkat et yorma kendini
sweettyy19 Azramina21 bence bir gidin derim önlemini al en azından inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım 🤲
Minikbebegim1 Azramina21 gelmiyor ise çok iyi kuzum yarın doktoruna gider gözükürsun bide vajinal olarak baktiysa belki o etmiş olabilir
Kevser06 Bende de baştan beri geliyor şimdi bende korktum her tuvalete gittiğimde peçete de görüyorum 🥺