Hanımlar 2 haftaya yakın bir süredir bacaklarımın iç kısmı ağrıyor. Nasıl anlatsam tam bacağımın vajinayla birleştiği yer bacağın en son bittiği yer yani🙈 yatarken yada otururken ilk kalkmaya çalıştığımda geriliyor gibi hissediyorum. Sonra yürüdükçe geçiyor gibi. Uzanırken de sorun yok. İlk kalkışlarda ya da yere eğilirken. Doktora gittim iki farklı doktora gerekli kontroller yapılıyor ancak herhangi bir şey yok diyorlar. Korkuyorum bir sorun mu var acaba diye 😢 bu normal mi böyle ağrıması?