Merhabalar kızlar, 28 haftadayız şükür bu zamana kadar sorunsuz gitmişti herşeyimiz ama bu hafta doktor rutin kontrol yapalım dedi idrar yolu enfeksiyonu çıktı :( Setafin diye bir antibiyotik verdi günde 3 kez kullan dedi. Kullanan varmı bu ilacı? Ve idrar yolu enfeksiyonunundan doğal yolla tedavisi varmı? Su harici 😀