Bugün doktora gittim 2669 gr 48 cm dedi.3 gün geriliği var önemli değil dedi ama kafama çok takıyorum sanırım.Küçük mü ,bu kadar protein ağırlıklı besleniyorum hep faydalı şeyler ama haftasını yakalayamadı bir.Kızımda 9 ay kustum 3500 gr doğmuştu anlamadım ben bu işi.