Geçen hafta bir kizimizin olacağını öğrendik 20+5 olduk.. herkes erkek cocugu daha hareketlidir diyor fakat bizim hanımefendi hiiic durmuyor :) günün her saati kipir kipiriz.. kendi bebişide bizim gibi olan var mı ? Bir sürpriz olup erkek doğmasınida beklemiyor degiliz bu enerjiye :D