Belki hatirlarsiniz 3 cm acikligim var doktor sancin var doğacaksın demişti eve geldim isteğimle fakat hala doğamadım bekliyorum yarın doktora gidecem bakalım ne diyecek bir yandan da korkuyorum insani doğum korkusu alıyor 36 haftalık hamileyim ama doktor büyük demişti acaba acilma ilerlemiş midir?merak ediyorum