Merhaba arkadaşlar bi sorum olucaktı ben 28+6 günlük hamileyim rahim kısalması sorunum var bunun için 3 haftadır tedavi görüyoruz yarında kontrolümüz var ama aklıma takılan birşey var kızlar afedersiniz az önce temizligimi yapınca sanki rahmim açılmış genişlemiş gibi geldi normal mi bilemedim sabah gidicez ama kafama baya takıldı ya korkuyorum doğum falan başlamaz demi