İlk üç ay böyle olması çok normal ben de öyleydim sonra işe başladım dört ay sonra hepsi geçiyor keyfini çıkar hiç alışkın olmadığın şeyler yaşıyorsun bebek çok hızlı büyümek için efor sarfediyor inanılmaz şekilde hormon salgılanıyo ve hamilelik çok hızlı geçiyor özlersin 🤗