symslmz ben de bi sıkıntı yok ama ilk bebeğimi kaybetmiştim önlem amaçlı doktorum vermişti 15 aydır kullanıyorum şuan 29 haftalık hamileyim ve 35. haftaya kdr kullanıcam. coraspin en iyi uyumadan önce etki eder vücut dinlenmeye geçtiği için gece saatlerinde içilmesi daha yararlı.açlık tokluk da farketmiyo. ben 15 aydır gece yatmadan içiyorum