Kızlar merhaba, 37 haftalık olduk bebeğim 2600 gram doktoruma çatı muayenesi yapacak mısınız diye sordum hayır yapmayacağım çatı muayenesi iri bebeklerde yapılır bizim bebeğimiz düşük ağırlıklı zaten doğumda yapıyoruz dedi. Doktoruma çok güveniyorum o yüzden bu durum benim için sorun olmadı aksine rahatladım muayeneden kurtulduğum icin 😂 doktoru bu şekilde düşünen var mı bunu merak ediyorum.