Zeyha1 Kızlar bugün muayene oldum pelvik kemiği dar dedi doktor bebeğim 2800 Gr 37+3 reyiz 3kilo ile bitirirsen hamileliği normal doğumu rahat yaparsın dedi fazla kilo alırsa zor olur dedi bu durumu yaşayan var mı?
Bsr-gns-27 Been bugün gittim 38+1 çatı muayenesi oldum dar dedi bebeğim 3750 normal doğum zor dedi zorlar seni dedi sezeryan olursun dedi haftaya tekrardan gideceğim net bir karar alacağız