Sibeleymen Elif06 canım ben oğlumda 12 haftada kontrolümde Dr demişti erkek resmen göstermişti kendini..
Fatossahin Elif06 canim bende 13+6 da ogrendim %99.9 erkek dedi 20 haftaligiz hala erkek gorduk bizde erkekse pek degismiyo ama kizsa bekle derim
Eminecamus Canım genelde tahmin ediyorlar ben 2 gün önce gittim erkek gibiama emin değilim bir dahaki ay belli olacak kesin dedi
AiA Net16 hastalıkken . Bence acele etme .net bilgi al . Çünkü önce kız sonra erkek yada tam tersi diyorlar üzülüyorsun .
zehracinar Ozge167 bana 12 de özel hastanede kız dediler 13 te erkek dediler şuan 21+5 yine erkek dediler yani sizin ki doğrudur büyük ihtimalle çünkü 19. Haftada yanılma olmaz diye biliyorum
Dykdyk Elif06 Ben ikizlere hamileyim bugün kontrolüm vardı 11 haftalığız. Doktorum bir tanesini erkeğe benzetti