İlk 3 ay mide bulantısı, kusma, kasık ağrısı, baş dönmesi, mide ekşimesi,şişlinlik hepsi çok normal ve olağan şeyler.ilk 3 ay yediklerinizin bebeğin beslenmesi için önemi yok, sizin vücudunuzdan besleniyor yediklerinizden ziyade. O yüzden çok dert etmeyin 😊