Merhaba hanımlar artık bende bir kız annesiyim, 37. Haftam da banyoda düşmem ile açıklıgim oldu ve 38. Haftamda kontrole gittiğimde 2cm açıklık ve kasılmalarım ile doktorum yatışimi yaptı yarına kadar dogurursun dedi. Gün içerisinde çatı muayenesi yapıldı ama açıklık ilerlemedi bı türlü, gece 5 gibi suni sancı verildi ancak yine ilerleme olmadı, öğlene kadar böyle devam etti nst ye bağlıydim bu arada sürekli, sonrasında bebeğimin kalp atışları düşmeye başlayınca acil sezeryana alındım, spinal sezeryana karar verildi, korkuyorum genel olmak istiyorum dedim ama korkmamam gerektiği ve çok rahat olacağını söylediler, herşey çok hızlı ilerledi 10 dk içerisinde ameliyathanedeydim. Spinal sezeryanda gerçekten korkmaya gerek yokmuş iğne ağrısı hiç olmadı sadece ilacı ilk verdiği an bir irkildim o kadar, sonra ayaklarda ısınmayla beraber saniyeler içerisinde uyuşuyorsunuz ve bacaklarıniz ve karnınız size ait değil o dkdan sonra. 5 dk geçmeden bebeğimi aldılar ve takipleri yapıldı, solunum sıkıntısı oldu ve ben daha odaya donemeden kuveze alındı. Şimdi düne göre daha iyi oksijeni kesildi solunumu normal değerlerde 2 saatte bir yanına gidip emziriyorum çok az geliyor ama ikimizde gayret ediyoruz, meme reddi yaşamadık çok güzel emiyor ama sütüm daha gelmedi kolostrum da damla damla geliyor. Serum ile besleme yapılıyor ayriyeten, henüz odamızda değil eşim kucağına bile alamadı sadece kapıdan bakıyor lütfen bizim için dua edin evimize sağ salim dönelim 🙏 bu arada sezeryan sonrası sadece rahmim çok ağrıdı parol tilcotil etki etmedi en sonunda morfin ile biraz rahatladım bel ağrısı baş ağrısı yaşamadım, herşeye dayanıklı olan ben hiç bir ağrıyı kaldiramadim bünye ile alakalı sanırım hersey tam tersine döndü, çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏