Merve1656 Merhaba arkadaşlar, kaçıncı haftada göğsunzden süt geldi ? 28+3um bugün sütyenimde bi ıslaklık vardı sonra çok.hafif göğsumu sıktım süt geldi damla damla sonra bıraktım direk sıkmayı ama çok şaşırdım 🙈
bburcu Merve1656 28+4teyim bende 2 haftadır geliyor damla damla. Peçete koyuyorum gece 🙄 göğüs pedi aldım tişörtüme yapıştırıyorum ama kaşındırdığı için rahat edemedim😅
beyzzaad benimde o haftalarda süt gelmeye başladı haftada bilmem kaç sütyen değiştiriyordum. doktoruma sorduğumda sakın sıkma doğumu tetikler dedi sende dikkat et 😬
Merve1656 bburcu 😂😂 ne kadar değişik doğum yapmadan süt gelmesi sebebini araştırdım ama bişey çıkmadı internette bulaamadm 😒
bburcu Merve1656 tamamen süt değil şeffaf sıvı gibi. Doğuma hazırlıyor vücut kendini ne kadar değişik bir şey😍 bildiğim kadarıyla süt üretimi bebek plesantadan ayrıldığı zaman başlıyor
Uykulugebe Merve1656 ben de önceki hamileliğimde 1,5 aylıkken düşük yapmıştım kürtaj yaptılar bir hafta sonra göğsümden süt gelmeye başlamıştı doktor bile şaşırmıştı bu kadar erken gebelikten sonra süt gelmesine. Şimdiki gebeligimde 21 hafta olduk daha süt yok🤷
Merve1656 Uykulugebe ama illa süt gelicek diye bişey yokki kimisinde 35. 36. Haftasında geliyor o yüzden takma kafana bence😊