Merhaba güzel anneler, bebek hareketlerini nasıl hissediyorsunuz. Sizi çok rahatsız edecek uyutmayacak kadar hissediyor musunuz yoksa normal bi şekilde mi. Ben hiç beni uyutmayacak kadar veya canımı yakacak kadar hissetmedim ama kimisi öyleymiş 🤷🏻♀️